Czasami zdzarza się, że wpisując domenę wpiszemy ww.cneb.pl albo wwww.cneb.pl. To normalna pomyłka, każdemu się zdarzyła nie raz. Aby nie tracić klientów, którym taka pomyłka się przytrafi polecam...
Pomagam małym i średnim przedsiębiorcom zwiększyć sprzedaż i zbudować biznes marzeń. Robię to, ponieważ wierzę, że źródłem wszystkich istotnych…
Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...
Czasami zdzarza się, że wpisując domenę wpiszemy ww.cneb.pl albo wwww.cneb.pl. To normalna pomyłka, każdemu się zdarzyła nie raz. Aby nie tracić klientów, którym taka pomyłka się przytrafi polecam...
Fragment wywiadu dla ESCAPE Magazine.
Przeniosłem siedzibę mojej firmy do fantastycznego mieszkania na Bohaterów Monte Cassino w Sopocie.
Podstawy DHTML, po prostu Podręcznik dla zainteresowanych "automatyzacją" przy tworzeniu stron www. Książka ta w bardzo zrozumiały i fachowy sposób tłumaczy zagadnienia CSS i DHTML.
Gdy już ktoś zrozumie, że warto prowadzić testy skuteczności własnych stron www i kampanii marketingowych, zwykle z jego ust pada takie pytanie: Ile taki test ma trwać?
Dlaczego? Gdy byłem dzieckiem nienawidziłem z całego serca: wizyt u dentysty, ksiażek i innych rzeczy związanych ze szkolnictwem.
Już w zeszły czwartek udało mi się przenieść w całości cneb.pl na nowy serwer.
Bardzo ciekawy i użyteczny programik. ColorPicker jest niezwykle przydatny przy pracy nad stroną, kiedy musimy opisać kolor z próbki (np. ze zdjęcia).
Tutorial opisujący krok po kroku podstawy przygotowywania strony pod wyszukiwarki, tak aby generowała duży ruch. Obowiązkowy artykuł dla każdego Webmastera.
Analiza strony Instytutu Praktycznej Edukacji
Wielu wybierajac nazwę dla swojego serwisu www kieruje sie własnym gustem. Niewielu kieruje sie wiedzą o brandingu a jeszcze mniej wie, że odpowiednia nazwa może znacznie poprawić pozycję w Google.
Dale Carnegie w swojej genialnej ksiażce "Jak zdobywać przyjaciół i zjdenywać sobie ludzi" udowadnia prawdziwość reguły: "Okazuj ludziom szczere zainteresowanie"
Artykuł ten jest podsumowaniem raportu "Skuteczność
Bannerów" udostępnionego przez AOL.
Zamawiałem właśnie przez telefon pizzę z ulubionej pizzeri, w której też zdarzyło mi się być kilka razy. Po przyjęciu zamówienia usłyszałem 'Do widzenia'... cóż za nie wykorzystana szansa.